زلزله ۴.۶ ریشتری سالند در استان خوزستان را به لرزه درآورد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) عبور ۱۵۲ هزار زائر عتبات از مرز مهران تا صبح عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مصرف سالانه ۶ کیلو نمک توسط هر ایرانی‌ ادامه آتش سوزی در جنگل اولنگ| ۵ هکتار دیگر سوخت دستگاه قضایی علیه ناشران شایعه انفجار در حرم شاهچراغ (ع) اعلام جرم کرد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) زمان انتشار کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ مشخص شد وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی برخورد پراید وانت با گاردریل کنار بزرگراه مشهد-قوچان حادثه آفرید (۲۶ تیر ۱۴۰۳) حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد + تصاویر وضعیت جاده‌های کشور در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ۱۵ نکته مهم برای مصرف ویتامین‌های مختلف آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ٢٢ تیر ١۴٠٣) | هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش‌های امروز در نیمه شمالی استان

  • کد خبر: ۲۳۸۷۷۵
  • ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ٢٢ تیر ١۴٠٣) | هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش‌های امروز در نیمه شمالی استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز بعدازظهر شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در استان به ویژه در نیمه شمالی پیش بینی شده است.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی برای امروز و فردا در سطح استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است. وزش باد در نواحی بادخیز استان با احتمال بروز خسارت است و در غالب نقاط استان همراه با کاهش کیفیت هوا است.

وی تاکید کرد: همچنین از امروز بعدازظهر شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و در نواحی مستعد بارش به شکل تگرگ همراه با آبگرفتگی و روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه برای نیمه شمالی پیش بینی شده است.

به گفته وی مناطق شمال و شمال غرب مشهد، وییلاقات نیز شاهد بارش‌های پراکنده باران خواهند بود.

در این خصوص مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرده است. همچنین توصیه شده است به دلیل وزش باد شدید اطمینان و ایمنی لازم در خصوص سازه‌های موقت، تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی انجام شود و شهروندان به دلیل بارش‌های رگباری باران از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری کنند.

به گفته وی روند کاهش دما از امروز آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمای مشهد بین ٢٣ و ٣٧ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۴ درجه و در سردترین ساعات به ٢٣ درجه خواهد رسید. اکنون دمای مشهد ٣٣ درجه است.

طی شبانه روز گذشته، فریمان با دمای ١٧درجه و سرخس با دمای ۴١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. یشترین وزش باد از داورزن با سرعت ٧٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->